torstai 9. elokuuta 2012

On se niin kätevä kone

Terveisiä tyytyväiseltä Thermomixin käyttäjältä. Monenlaista olemme koneella tehneet.
Minä olen varmaan eniten leiponut. Omenamurupiirakkaa olen tehnyt monen monta kertaa. Omenan olen vain vaihtunut välillä vaikkapa raparperiin. Hyvää! Kaikki vanhat leipomusohjeet, joita olen nyt käyttänyt, olen kääntänyt TM-kielelle ja tehnyt koneella taikinan ym. Helppoa! Toukokuussa meillä oli lakkiaiset, joihin leivoin käpykakkuja. Tein neljä kakkua. Voivaniljakiisselit ja kinuskit tein Thermomixillä. Voin suositella kinuskin keittoa Thermomixillä. Se onnistui hyvin ja vähin vaivoin, kun kone sekoitti itse kiisseliä. Aikaa meni noin puoli tuntia per kiisseli.
Olen miettinyt kutsujen pitämistä. Kuinka kutsut toteutettaisiin? Haluaisin kyllä, että tutuillakin olisi TM keittiössään. On se niin kätevä kone.- tyytyväinen Thermomixin käyttäjä

1 kommentti:

  1. Hienoa, hienoa :D
    Tulen tekemään kinuskin ohjeen blogiin :-)

    VastaaPoista